ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۲۶۳ وب‌سایت شرط‌بندی در فوتبال شناسایی شد تیم لیگ برتری در آستانه فروش کار سخت آتیلا برای نشستن روی نیمکت استقلال گلر سابق استقلال خانه‌نشین شد بالده در لیست فروش بارسلونا
سرخط خبرها

جوایز شگفت‌انگیز تیم‌ملی سنگال در پی قهرمانی در آفریقا

  • کد خبر: ۹۸۷۵۷
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
جوایز شگفت‌انگیز تیم‌ملی سنگال در پی قهرمانی در آفریقا
فدراسیون و دولت سنگال هدایای ویژه ای برای بازیکنان تیم ملی این کشور به خاطر قهرمانی در قاره افریقا در نظر گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حضور در ایتالیا و قهرمانی یورو با حضور در سنگال و قهرمانی جام‌ملت‌های آفریقا کاملا متفاوت است. هر بازیکن تیم‌ملی ایتالیا به‌خاطر قهرمانی در یورو ۲۵۰ هزار یورو پاداش گرفت، اما پاداش‌های ملی‌پوشان سنگال نیز مشخص شده است. در حقیقت دولت سنگال به‌علت مشکلات مالی سعی کرده است با اهدای قطعه زمین قهرمانان کشورش را خوش‌حال کند. سنگال توانست با غلبه بر مصر در ضربات پنالتی اولین‌بار در تاریخش فاتح جام‌ملت‌ها شود. آن‌ها با استقبال بسیار گرمی در داکار روبه‌رو شدند و حتی مقامات دولتی سفر مقامات کشور کومور را لغو کردند.

کل اردوی سنگال شامل بازیکنان، کادرفنی، مدیران و پرسنل تیم که شصت نفر بودند، نشان ملی شیر را از دست مقامات این کشور دریافت کردند. از سویی، هر عضو تیم‌ملی سنگال ۷۵ هزار یورو پاداش گرفت که باتوجه‌به مشکلات مالی این کشور مبلغ چشمگیری است. از طرف دیگر، هرکدام از اعضا قطعه زمینی به‌متراژ دویست مترمربع را در شهر داکار و قطعه زمین دیگری به‌متراژ پانصد مترمربع را در شهر جدید دیامنیدو دریافت کردند.

شهر دیامنیدو در آینده کشور سنگال نقش مهمی دارد و در آنجا به‌تازگی ورزشگاه و تجهیزات ورزشی مدرن ساخته‌شده است. ترکیب سنگال را ستارگان جهانی مانند مانه، مندی، گوئی و کولیبالی تشکیل می‌دهند و هدفشان غلبه دوباره بر مصر و صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۲ است. سنگال بعد از تیم نسل طلایی‌اش در جام‌جهانی ۲۰۰۲ که با حضور ستاره‌هایی مثل دیوف، فادیگا و همین الیسو، سرمربی کنونی‌اش، موفق شده بود فرانسه را شکست دهد، امیدوار است امسال هم با رسیدن به قطر کار‌های بزرگی در جام‌جهانی انجام دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->